1402-02-06 12:13
378
0
84670
سرپرست بنیاد مسکن مراوه‌تپه:

5 هزارمتر زمین روستایی به متقاضیان ساخت مسکن واگذار می‌شود

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان مراوه‌تپه از آماده‌سازی سایت پنج هکتاری روستای آق‌چاتال به‌منظور ساخت مسکن خبر داد.

به گزارش گلستان ما، رحمن‌بردی صدقی از آماده‌سازی سایت پنج هکتاری روستای آق‌چاتال در راستای واگذاری زمین به جوانان، مستاجران، زوج‌های جوان، فاقدین مسکن و علاقه‌مندان سکونت در روستا جهت ساخت مسکن خبر داد.

وی گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها و تاکید مدیرکل بنیاد مسکن استان جهت تامین زمین ساخت مسکن برای جوانان، زوج‌های جوان و غیره و همچنین کنترل قیمت زمین در روستاها با واگذاری اراضی دولتی، در فاز اول تعداد ۲۰ قطعه به مساحت پنج هزار متر مربع به متقاضیان واجدالشرایط واگذار شد و در ماه جاری نیز تعداد ۲۰ قطعه دیگر به مساحت ۵ هزار مترمربع به متقاضیان واگذار خواهد شد.

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان مراوه‌تپه که باتفاق سیوکی، بخشدار گلیداغ از این سایت بازدید می‌کردند، افزود: به کلیه متقاضیانی که در این سایت زمین به آنها واگذار شده، مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت می‌شود.

 لازم به ذکر است زمین این سایت طبق ماده ۴ قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن از منابع طبیعی و از اراضی ملی واقع در بافت یا محدوده بافت روستا تامین شده و عملیات آماده‌سازی آن نیز توسط امور اجرایی و ماشین‌آلات عمرانی بنیاد مسکن استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.